fredag 28. oktober 2011

Endelig bilder på veggen

Etter noen måneders ventetid har vi endelig fått "ettårsbildene" av Elias fra Fame. Det har vært en del rot, en fil som ble ødelagt og flere fotograferinger, men alt i alt er vi veldig fornøyd med resultatet. (Det skal sies at Fame gjorde opp for seg og vi fikk rabatt.)

Meen, rammen vi valgte til Oliver (til venstre) hadde gått ut av produksjon, så vi måtte velge en ny. Prøvde å ta en som lignet, men nå synes jeg Elias sin ramme er mye finere. Bytte ut Olivers ramme kanskje? Nei, må nok lære meg å like det. Synes faktisk det var litt kult med to forskjellige rammer med ulik størrelse når jeg legger godviljen til. ;) To fine gutter uansett! :)





Ellers klarte jeg rett og slett ikke å gå forbi disse sinkhusene som "ropte" til meg fra Kremmerhuset idag. Gir en lun og god stemning, perfekt i disse mørketider.

Kos dere med gullrekken!

Linn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar