onsdag 1. februar 2012

Inspo-rammer

Etter et halvt år er det endelig kommet opp noe på veggen ved spisebordet. Noen ganger trenger man å bo seg litt inn i huset før man vet hva man vil ha på de forskjellige stedene. Jeg bestemte meg for å henge opp to rammer som gjør veldig mye ut av seg, og så fikk jeg heller se om det ble hengt opp noe inni dem eller om de skulle få pryde veggen alene. Men, etter en liten vurdering, fant jeg frem noen fine visdomsord og inspirasjonsbilder med deilige farger og tapet det inni rammen.






Passer bra å ha noen kloke ord og fine bilder ved spisebordet, som i disse dager også er pulten min. Synes det ble ganske koselig. Hva synes du? :)

Vi har også flyttet lysekronen over spisebordet istedenfor, og fått en ny, enklere lampe over stuebordet. Viser senere:) Ha en super dag.

Klem Linn

1 kommentar:

  1. Kjempefint og kreativt!
    Jeg elsker denne rammen :)
    Har den selv og er superfornøyd.

    Ha en fin dag videre!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett