fredag 24. februar 2012

Male, eller ikke male?

Jeg har så lyst å male hele stuen kritthvit! Jeg er kommet inn i en hvit-modus, ser for meg at stuen ser mye bedre ut helt hvit, og vil ha alt lyst og fint nå når våren kommer. I tillegg har jo lillebror tegnet med karnevalsmaling på ene veggen som må males uansett... ;)


Lillebrors kunstverk under lykten til venstre...


Jeg synes denne fargen, Kalahari, er fin om dagen, men om kvelden blir den altfor mørk. Begynner å bli veldig lei de mørke veggene. Hva tror dere? Male, eller ikke? :)
God helg.
-Linn

2 kommentarer:

  1. Jeg har brukt veldig mye refleksjon :) (på hytten i Risør og vindu/lister hjemme)
    Har planer om å male litt lysegrått hjemme..

    Flott stue du har da!

    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  2. Veldig fint med hvit, men synst stuen din er sikkelig lekker i den fargenn den er ☺ lykke til med valget ♥
    Fin helg til deg ☺

    SvarSlett