fredag 16. desember 2011

Tiden går så altfor fort

Igår hadde eldstemann bursdag og ble hele tre år! Det ble først feiret med sang og krone i barnehagen, deretter familiebesøk. Bursdagen avsluttes med et lite barnebesøk på søndag, puuh! Det var en treåring som var helt i hundre i hele går, høy på kaker og presanger! Kos. Men og litt vemodig at han/de vokser så fort, hvor er lille babyen min blitt av? Tiden går så utrolig fort, det gjelder å nyte og være tilstede i nuet. For tiden løper fra oss!



Da var det på tide å skrive i boken hans igjen, på siden "Tallet er tre." Ett år siden forrige gang. Der sto det ordtak som beskriver nøyaktig det jeg følte igår;

"Din tredje fødselsdag brakte frem motstridende følelser i meg. Jeg elsket at du vokste og utviklet deg, men det var tungt for meg å innse at du ikke lenger var en baby".




Hvor blir tiden av? Note to self; Nyt, nyt og nyt.

Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar