tirsdag 17. januar 2012

Deilig pastell

Hei på dere! Litt pynt med pastellfarget godteri frisker opp hverdagen. Synes de fargene er så søte og duse, passer til nesten alt! Liker:)  Idag havnet litt godteri oppi glasset sammen med lysene, ble veldig koselig.


Sukkertøy for øyet<3


Det blir litt like, kjedelige bilder for tiden dessverre. Jeg har ikke hatt så mye tid til overs, for dette har jeg holdt på med dagen lang:


Sittet med nesen i bøkene. Blir helt revet med, plutselig har det gått mange timer for det er så interessant og spennende å lese. Veldig kjekt. Men nå gleder jeg meg til å starte på noen prosjekter her hjemme. Titt og annet som står på plakaten.
Håper dere får en superfin tirsdag.

Linn

2 kommentarer:

  1. Så gøy med godteri i lysene,takk for tipset! Herlige farger ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  2. kjekt du likte huse vårt ☺ er noe rart med siden min,men vet ikke hva det er..men har hatt problemer selv med å kommentere hos andre! har du hatt problemer med flere? Vet ikke hva jeg skal gjøre med det,hmm
    Ønsker deg en riktig fin dag☺
    -Beate-

    SvarSlett