onsdag 11. januar 2012

Prosjekt: Bildevegg

For en stund siden begynte jeg på en bildevegg ute i gangen mellom stuen og kjøkkenet. Jeg trodde det var easy peasy og gjort på 1-2-3, men det var ikke så enkelt likevel. Det trengs en del planlegging for å få bildene til å passe sammen og bli en helhet. Jeg er fremdeles ikke ferdig, må ha en slags avslutning nederst. Men det har jeg ikke klart å bestemme meg for enda. Tips og inspirasjon mottas med takk! :)



Tror jeg må gå til innkjøp av noen kule rammer og fremkalle bildene fra ferien i sommer, det er vel på tide. Ting tar noen ganger litt tid;)  Ha en super dag.
Linn

3 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så flott blogg du har, masse i "mine farger" her! Her titter jeg snart innom igjen ;)
    Koselig bilde vegg du holder på med!!
    Ønsker deg en riktig fin fin dag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for det, alltid koselig med kommentarer:) En veldig fin dag til deg også. Klem Linn

    SvarSlett
  3. Hei Linn..så mye fine innlegg siden sist ☺ Fantastisk flott hjem du har♥
    Ønsker deg en super fin helg..
    -Beate-

    SvarSlett