fredag 20. januar 2012

Henger meg på tavletrenden

Idag har det skjedd en dramatisk forandring på ene veggen på kjøkkenet; den gikk raskt fra vanilje til svart tavlemaling. Da jeg begynte å male hadde jeg mine tanker om dette faktisk ble FOR mørkt for dette lille kjøkkenet, men nå når hele veggen er malt vil jeg si meg ganske fornøyd! Som dere ser har ikke malingen fått tørket inn enda, undertegnende er litt for ivrig;) Jeg vil det skal være ferdig NÅ så jeg kan skrive på NÅ, henge opp ting NÅ osv! Utålmodig interiørsjel, vil ting skal skje i dette øyeblikk! Noen som kjenner seg igjen? Kremt. ;)




Gulvlisten mangler, den håper jeg kommer snarest! Synes rommet fikk et helt annet og mye finere blikkfang nå.

Slik så det ut før:

 God helg til dere.
Klem Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar